Friday, October 17, 2014

Elmon kuulumisia

Moi!

Olen ollut jo kaksi päivää amerikkalaisessa koulussa. Siellä kaikki ovat auttaneet ja ollut mukavia. Kun en saanut lockeriani auki kaverini kysyi ” tarvitsetko sinä apua?”, ja minä sanoin kyllä. Meillä oli eilen koulussa liikuntatunti jossa harjoittelimme juoksua ja juoksimme kaikki niin monta kierrosta (400m yksi kierros) että tuli tarpeeksi hyvä aika. Minä juoksin 4 kierrosta ja nytten jalkani ovat aivan kipeät mutta kun kuulin että kaverini on tullut Suomesta tänne Amerikkaan aloin heti vinkua äidiltä että saanko mennä kaverini ja Emilin kanssa minun koulun pihalle. Minä olin jo matkassa heti kun sain luvan, minä juoksin koko matkan koululle vaikka jalkani olivat kipeät ja pyysimme että saisinkome pelata muiden amerikkalaisten kanssa jalkapalloa.
 
Elmo

No comments:

Post a Comment